1. Hoe plaats ik een bestelling bij DeGoedkoopsteLaptops?
Ons complete productaanbod vindt u in de online shop. Hier kunt u producten zoeken, bekijken en vergelijken. Om een product te bestellen klikt u op de knop ‘plaats in winkelwagen’. Wilt u meerdere producten bestellen klik dan op de knop ‘verder winkelen’. Alle product prijzen zijn inclusief BTW.
Om een bestelling te plaatsen op LaptopDelivery heeft u geen account nodig. 


Hoe u een bestelling kunt plaatsen is hieronder stapsgewijs beschreven:
Stap 1: Klik bij het gewenste artikel op de button 'in winkelwagen', u krijgt nu het scherm "mijn winkelwagen" te zien met daarin een  overzicht van uw bestelling. Als u meerdere artikelen wilt bestellen kunt u klikken op "verder winkelen" (Rechtsonder het scherm). Als een kortingscode heeft gekregen kunt u die nu invullen.                      
Stap 2: Vul nu uw factuur adres in. 
Stap 3: Vul nu uw verzendadres in. 
Stap 4: Kies nu uw verzend methode. U belandt nu in het betaalscherm. Selecteer uw bank en klik op 'ga verder'.
Stap 5:  Kies hier uw betaal methode.
Stap 6: Controleer of alle gegevens correct zijn en klik op 'bestellen'.
Stap 7: U belandt nu in de beveiligde internetomgeving van uw bank. Volg hier de gebruikelijke procedure om de bestelling succesvol af te ronden.

 

2. Moet ik verzendkosten betalen?
Nee LaptopDelivery rekent geen verzendkosten voor de klant.

3. Wat moet ik doen als ik een verkeerde bestelling ontvang?
Als u een verkeerde bestelling ontvangt  kunt u een mail sturen naar info@laptopdelivery.nl  Eventueel kunt u ook schriftelijk of mondeling contact opnemen met:


LaptopDelivery
Bergweg 4 ( 004 )
5801EG Venray
Telefoon 06 11 25 2016


4. Kan ik een datum kiezen waarop mijn bestelling wordt afgeleverd?
Het is niet mogelijk een bezorgdatum op te geven.

5. Wordt mijn bestelling in één keer bezorgd, ook als ik meerdere artikelen in mijn bestelling heb?
De bestelling word in één keer geleverd tenzij anders overeengekomen 

6. Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?
Alle bestellingen worden bezorgd door PostNL 


7. Kan ik mijn bestellingen op een ander adres laten bezorgen?
U heeft de mogelijkheid een ander afleveradres aan te geven dan uw factuuradres. Bij 'persoonsgegevens' vult u uw eigen gegevens in (factuuradres). U heeft vervolgens twee keuzes:

- Bezorg de bestelling op hetzelfde adres als het factuuradres
- Bezorg de bestelling op een ander adres


8. Kan ik een adres van een geplaatste bestelling nog wijzigen?
Nee, dit is niet mogelijk. U zult een nieuwe bestelling moeten plaatsen. 


9. Kan ik mijn bestelling in het buitenland laten afleveren?
Momenteel leveren wij alleen in Nederland en België.


10. Wat moet ik doen als ik mijn bestelling (nog) niet heb ontvangen?
Mocht u uw bestelling na de aangegeven levertijd van 14 werkdagen nog niet ontvangen hebben, dan kunt u een mail sturen naar info@laptopdelivery.nl. Eventueel kunt u ook schriftelijk of mondeling contact opnemen met:

LaptopDelivery
Bergweg 4 ( 004 )
5801EG Venray
Telefoon 06 11 25 2016


11. Kan ik mijn bestelling als cadeau laten verpakken?
Nee, Dit is momenteel nog niet mogelijk.


12. Wat moet ik doen als mijn bestelling ernstig beschadigd is afgeleverd?
Wanneer uw bestelling zwaar beschadigd  is afgeleverd dient u dit  binnen bekwame tijd nadat u de bestelling heeft ontvangen contact op te nemen met LaptopDelivery
Bij voorkeur een mail sturen naar info@laptopdelivery.nl . Eventueel kunt u ook schriftelijk of mondeling contact opnemen met:

LaptopDelivery
Bergweg 4 ( 004 )
5801EG Venray
Telefoon 06 11 25 2016